Jordi is a teenager who moves to another city with his mother to Star a new life. But destiny has a cruel surprise in store for him, because when he gets through his new high school entrance doors, he is unknowingly stepping into Hell itself. To escape from it he will have no choice but to desperately try to find a way out by himself.