After the accidental death of their only son, Rita and Alfred feel such remorse that they engage in a fierce fight of mutual destruction. Guilt confronts them with a painful recognition: obsessed by their selfish little needs, they forgot to love their son. As truth is revealed, all their inner demons are unleashed. They haunt and prick them on a road to hope or to damnation, whilst they desperately try to make amends for all those things they left undone in the past.