A love story that is both extreme and unconventional. Julia, a young gallery assistant from the Prado Museum, is convinced that she appears in a 17th century painting of the gallery besides her lover. The day she meets Enrique, a prestigious psiquiatrist, she confess her conviction that both of them are figures from a 17th century painting that is hanging in the Prado, and thinks that they were madly in love four centuries ago. Enrique sees in her a sick young woman and, as he is finishing an investigation about pssionate delirious, decides to make her his patient. The struggle between judgement and feelings begins with him trying to cure her and Julia trying to convince him that both of them, for mysterious and inexplicable reasons, are destined to be together forever. One of them will achieve their purpose...