The story of several characters who transport us to a social reality that reflects in our personal relationships: the current culture of the using and throwing relationships. The youngster Clara finds out that it's being tricked by her boyfriend and she will have to learn to surpass it. David, her boyfriend, will have to learn of his errors passing through a hell, Nacho will have to fight with an obsession that will take him up to the limit, Cristian will have to surpass many temptations to realize what really is important and Carmen will discover a new world full of surprises. With them and their experiences we will go a little bit more into the difficult and strange world of the couple relationships.