A romantic comedy about lonely people looking for love. Several characters with quite diverse histories and motivations coincide at a "speed dating" session where men and women can meet. Each man has seven minutes to speak to each women, and vice versa. Then they all go home and vote online for the people they liked. If the votes coincide, the dating company sends them each other's e-mail addresses and from then on, some things may start happening.