To browse by the sea, to have another life. It's Abel's dream. Luis, a friend of his youth, abhors his home and working environments. The fate offered them very different lives. The same fate unites them after several years, and gives them the opportunity to radically change their situation. Seizingthe chace or not is in their hands, but involves dangers that neither of them is able to predict.