Two bored private bankers, Alistair and Jamie, get their kicks from playing a 12-hour game of hunt, hide and seek with people from the fringes of society. Their latest victim is orphaned teen Sean Kelly, who agrees to play their game in return for cash and soon realises that he’s walked into a living hell.