Bespectacled cardigan-wearer Stevie endures a job he despises and can’t get a girlfriend, but at least he has music. With his mate Neil, he’s been kicking about in bands for a while, but it is not until the pair team up with Billy, a more experienced hand with drive and ambition, and Billy’s cute pal Emily that the possibility they might be on to something good suggests itself. With a demo to tout, Stevie beats a well-trodden path to record company doors, but finds he has to manage the tensions developing within the band while keeping his own aspirations in check.