A young Dezzie befriends Yasin, a Chinese boy who has recently arrived from Hong Kong, little does he know his life will take an unexpected turn that ultimately shape his future. They become firm and loyal friends until Yasin is taken away suddenly by his godfather, Kai. Ten years pass until Yasin returns and offers Dezzie an envious position at his side within the family firm. But this is a firm with a difference: Dezzie, the only white man to do so this side of the Atlantic is to be a triad member and run the family business in Manchester.