Domini and Giona are best friends. Each one very different than the other. Domini dreams of becoming a director. He is an introvert with a complex personality, a true individualist constantly searching for strong emotions through the lens of his video camera which he carries around 24 hours a day. He doesn’t want to miss a thing: brawls, situations involving drugs, sex, danger , unlikely events, bordering illegality. Giona is 25 years old. He is an enthusiast, living his life to the full. He has many vices, shady acquaintances, ambiguous friends and many secrets. The first one being his secret relationship with Giulia, Domini’s younger sister. In common they have an ambitious, daring and ground breaking project which will get them into trouble: to make a documentary filmed entirely with hidden cameras. The topic of this documentary is cocaine and everything which surrounds it.