The story of four lost souls whose lives collide in the parallel worlds of contemporary London and the futuristic metropolis, 'Meanwhile City'. Jonathan Preest is a masked vigilante who won't rest until he finds his nemesis, Meanwhile City’s dangerous leader. Emilia is a troubled young art student whose rebellion may turn out to be deadly. Milo is a heartbroken twentysomething yearning for the purity of first love. Peter is a man steeped in religion, searching desperately for his missing son amongst London's homeless.