In her employer’s house, Maria discovers a photograph taken at the airport the day Axel and Yanne were adopted away. She has seen the picture before, in Yanne’s apartment. But here, someone has removed Yanne from the photo. This is how Maria discovers that the adopted Asian son in the house in which she is a maid is Yanne’s brother, and that he has no knowledge of his half-sister...