The story of a group of friends Ikko, Amalie, Babb, Murmel and Ling, who all play in the Gamle Tomter Brass Band. The annual great event is approaching: The Norwegian Championships. But one great obstacle, or rather a person, stands in their way: Their conductor, the famous cornetist Elsebeth Bull...