Kurt is a clever guy. He is an incredibly good truck driver, but not everyone sees Kurt as he really is. One day, someone tells Kurt that doctors are more important than truck drivers. Kurt's self confidence is deeply injured, and the same goes for his moustache. Together with his son Bud, Kurt does everyting to become important. But Kurt turns evil.