Noora, who lives in a small coastal community, finds a seal cub abandoned by its mother. Because of a group of German hunters, she has to hide the seal, which she has named Zelters. A mysterious parcel is thrown off a ship, and menacing summer guests commence a frantic chase for this parcel.