Over the course of one night, Pierre shares an important secret with his daughter-in-law Chloé. This secret has been haunting him for 20 years and brings him face to face with himself, his contradictions and choices, his role as a man and his failings. His secret love for Mathilde, for whom he didn’t dare abandon everything, choosing instead a safer and more familiar path. Over the course of one night, we learn about the life of a man who didn’t dare.