The action spans three days. The spring is slow in coming, the days are rainy and mild. Transcending time and state borders, the story could happen just about anywhere. This psychodrama deals not with race or creed but with human character. We meet Sophie and Vincent just as their car skids off the road. The fast-paced storyline then leads them to a deserted house. Two people in a locked room. They know neither each other nor the one who locked them in. Watching them through the opening in the wall in his eye, and the eye foretells nothing good...