A nameless director has hit rock bottom: His production firm has gone bankrupt. All he has left, apart from his artistic plans, are debts. His private life has fallen apart, he can’t establish a more permanent relationship with anyone. Nevertheless he can’t resist the temptation. He buys an amateur camera and aimlessly crosses the countryside in his mistress’ car, meeting up with both a silent hitchhiker and with a female hitchhiker (or hitchhikers that look alike), who tell of their experiences with loves, without hiding their sexual desire. And he has to continually decide whether to share the ride with the peculiar, though charismatic young man, or with the outwardly unavailable girl.