Veronica longs to fly, because staying stuck on the ground means refusing everything adventuresome, romantic and pleasant that life has to offer. But her life is different: Veronica lives with her mother, an alcoholic, and her mother’s partner. One day, when he is drunk, he chases Veronica to the roof of a house and falls off, killing himself. Because he was in debt as he was addicted to gambling, his creditor starts threatening Veronica. Her mother will not protect her since she is always drunk. Thus, the young girl must leave home. She tends to meet boors and egotistic bastards on her journeys, but Veronica does not intend to give up. Because if a person can find good people, then she can fly too...