Liina, a young girl from the village, decides to begin an independent life in the city. In the new environment she discovers various microcosms, comprising of the strange and the strangers around us. Each of them has a personal dream, each is heading somewhere. Struggling with unimaginable obstacles, Liina finally finds something, which allows her to go on; something she had actually come looking for – herself.