A 70-minute documentary with animated sequences about 85-year-old Elbert Tuganov and 80-year-old Heino Pars – two animators and artists who despite changing times became masters of their specialty. Elbert Tuganov and Heino Pars are the creators of the world’s first and only 3-D puppet films and many international award-winning animated films. They laid the foundation for the so-called Estonian school of animation back in 1957.