The famous popstar TP drives on a Saturday afternoon from Tallinn to Narva to go to the funeral of his mother. His car breaks down next to Kohtla-Järve and he finds out that he has to stay in the town for at least 24 hours. His record company sends Andres Kivi, one of their office workers, to Kohtla-Järve in order to help TP. When Kivi arrives TP has already disappeared. What he doesn’t know is that TP got heavily drunk and is on a long tour through the small town. Kivi tries to find him and both discover during this night the obscure sites of Estonian province life full of alcohol, drugs and disorientation. For Kivi this trip will take a dramatical turn.