Yet another Finn has fallen off a ship in the port of Tallinn. He has come to Estonia to find a proper wife. A comedy about Juha Kinnunen and the teacher Oie Kannike, who, as chance or fate would have it, start to teach each other. Kinnunen is not an ordinary man. He is a Finnish man. Oie is not an ordinary woman. She is an Estonian woman. It is difficult to find a common language. Because one is a woman. And the other is a man.